4 תשובות
תלתלים*~*
לי יש מתותל בקבוקים והייתי מעדיפה חלק: (
יש לי חלק למעלה ולמטה גלים
ואני אוהבת אותו
ואני אוהבת אותו
אנונימי
היי איזו חוצפה, זו דעתי מה אתן עושות מינוסיםo_o ושוב תלתלים זה יותר יפה ויותר מיוחד מחלק. face it.
באותו הנושא: