5 תשובות
כן למה לא
תקשיבי ההיתי פעם באתלטיקה תחרותית אז זה היה לפי ניקוד מצתבר וכאלה אם זה סתם תחרות אז כן למה לא אבל אם את תחרותית רציני אז לא
כן כל עוד זה משהו שאצה אוהב, תבוא בשביל הכיף כי זה מה שבאמת חשוב
כן, סתם בשביל הכיף.
כן. מאוד
זה כיף