4 תשובות
אני איתך חחח שונאת את זה
כי אין מה להגיד, מנסים סוג של להעביר את השיחה ולהראות שאנחנו פה, יוצר טוב מלשתוק בשתיקה מביכה
וגם לפעמים זה באמת בגלל הבן אדם ששאל
וגם לפעמים זה באמת בגלל הבן אדם ששאל
שואל השאלה:
את צודקת!!
אבל אם כמה שאני אומרת את האמת באמת הם חושבים שנגיד כן?
את צודקת!!
אבל אם כמה שאני אומרת את האמת באמת הם חושבים שנגיד כן?
אנונימית
לא, או אם זה באמת בגללם (כאילו נגיד החבר אמר משהו לא במקום והוא לא שם לב וחבר שלו נעלב אז החבר שואל אותו..) ואז כן מצפים שיגידו כן
זה בשביל להעביר את השיחה בעיקר..
זה בשביל להעביר את השיחה בעיקר..
באותו הנושא: