6 תשובות
דווקא ראיתי כאן לא מעט משתמשים חכמים.
הרוב לא בקיאים בנושאים מסוימים, כי בכל זאת זה אתר נוער...
הרוב לא בקיאים בנושאים מסוימים, כי בכל זאת זה אתר נוער...
שואל השאלה:
הרוב פה לא בקיאים ברוב הנושאים ברמה קיצונית
אין להם מושג על מה הם מדברים
פשוט שטויות מה שאנשים כותבים פה
פעם אחת ילדים פה הרסו לי את החיים בגלל החוסר ידע שלהם
הרוב פה לא בקיאים ברוב הנושאים ברמה קיצונית
אין להם מושג על מה הם מדברים
פשוט שטויות מה שאנשים כותבים פה
פעם אחת ילדים פה הרסו לי את החיים בגלל החוסר ידע שלהם
אנונימית
לא בהכרח
יש תשובות באמת מחכימות והגיוניות.
כמובן שיש את הפחות...
יש תשובות באמת מחכימות והגיוניות.
כמובן שיש את הפחות...
fxp יותר ילדותי ומצעתי משהו שכתב בfxp 'פיפא איזה מזרחי' ואין לי מושג למה הוא כתב את זה
האתר הזה נבנה בשביל שאחרים ישתפו את הנסיון שלהם ושישאלו פה שאלות כדי לקבל עזרה בחיים.
לא יודעת איך זה הדרדר למצב הזה, אני פה רק שנה.
אני מקווה שאנשים יתפסו פה קצת שכל ויסתכלו מלמעלה על המצב.
לא יודעת איך זה הדרדר למצב הזה, אני פה רק שנה.
אני מקווה שאנשים יתפסו פה קצת שכל ויסתכלו מלמעלה על המצב.
כי יש פה הרבה טרולים
באותו הנושא: