8 תשובות
איפה? בתל אביב גוןבוי ממש טוב אבל יקר
שואל השאלה:
netta2^^
גון בוי יקר ברמות מחפשת מקום זול מקצועי באזור חיפה..
netta2^^
גון בוי יקר ברמות מחפשת מקום זול מקצועי באזור חיפה..
פירסינג זה לא דבר זול קחי בחשבון
תאמת איןלי שמץ בחיפה
שואל השאלה:
brutalism^^
כמה עלה לך הנזם?
brutalism^^
כמה עלה לך הנזם?
הסטודיו בגרנד קניון חאפרים ודווקא יקרנים וגנבים, להתרחק מהם.
תקפצי לקרית מוצקין לסטודיו של ברי קעקועים.
הוא זול ומקצוען.
תקפצי לקרית מוצקין לסטודיו של ברי קעקועים.
הוא זול ומקצוען.
כן אני יודעת איך הם, את הפירסינג הראשון שלי בגיל 15 עשיתי אצלם. מיותר לציין שאז עוד לא הבנתי כלום בנושא. לאורך השנים, כשכבר הבנתי יותר בנושא נכנסתי אליהם והיו לנו כמה ויכוחים על צורת הניקוב שלהם, המלצות החיטוי שלהם ועוד כמה דברים.
יש שם כמה עובדים סבבה, ויש את האלו שחשו את עצמם הפירסרים הכי טובים בעולם.
גם כששאלתי אותם על קורס הם דפקו לי מחיר על קורס שמלמד רק סחוסי אוזן, אף וטבור. ואת הקורס שלי עשיתי כמעט באותו המחיר אצל הפירסר שלי כולל עגילים בכל הגוף.
יש שם כמה עובדים סבבה, ויש את האלו שחשו את עצמם הפירסרים הכי טובים בעולם.
גם כששאלתי אותם על קורס הם דפקו לי מחיר על קורס שמלמד רק סחוסי אוזן, אף וטבור. ואת הקורס שלי עשיתי כמעט באותו המחיר אצל הפירסר שלי כולל עגילים בכל הגוף.
אגב, עשיתי אצלם גם קעקוע, בין הראשונים שלי.
עכשיו הוא נראה כמו גוש כתם שחור.
עכשיו הוא נראה כמו גוש כתם שחור.
באותו הנושא: