7 תשובות
thats what she said
זה לא קשור.
זה לא קשור.
שואל השאלה:
באתי לשלם והוא התחיל לנסוע ואז נפלתי
הוא גם לא ביקש סליחה
באתי לשלם והוא התחיל לנסוע ואז נפלתי
הוא גם לא ביקש סליחה
אנונימית
כן כי שילום על אוטובוס כולל ביטוח ואם היא לא שלימה אז הביטוח לא יכסה את זה
למה לתבוע? כאילו מותר? אני יכולה ליפול בבית ספר, אבל זה לא אשמתם..
אנונימית
כן אבל רק עם שילמת על הנסיעה הזאת
אם הייתה רשלנות אז כן, אם סתם נפלת כשהאוטובוס עמד אין לך מה.
אם הנהג פתאום התחיל לנסוע או הייתה רשלנות כלשהיא אז כן.
אם הנהג פתאום התחיל לנסוע או הייתה רשלנות כלשהיא אז כן.
אם יש לך כוח
אני שברתי את הרגל ברחוב ולא תבעתי וגם יכלתי לתבוע על רשלנות רפואית
אני שברתי את הרגל ברחוב ולא תבעתי וגם יכלתי לתבוע על רשלנות רפואית
באותו הנושא: