7 תשובות
כן, אין לי מושג מה זה, לא היה לי את הוועדה רפאוית שאתה מדבר עליה.
כן, לא זוכרת בוודאות אבל זה היה מהיר, חודש פחות או יותר.
מניחה שזה תלוי בהם. ואולי גם עם השנים זה השתנה, אני הוצאתי לפני 5 שנים אז עבר המון זמן מאז.
שואל השאלה:
הקבן
הקבן
אנונימי
שואל השאלה:
אמרו לי שיותר מחודש זה יקח, הגיוני?
אמרו לי שיותר מחודש זה יקח, הגיוני?
אנונימי
באותו הנושא: