7 תשובות
תרגישי טובב
אפשרי אבל עדיף סטרפן או סטרפסילס או לימודים אני ממליצה ממש על הסטרפן מעביר ממש את הכאב אבל עדיין לכי לרופא
למה אתם אומרים סתם. סירופ לשיעול זה לשיעול. לא לכאב גרון. אם רשום על הקופסה- "גם לכאבי גרון" סבבה. אם לא, זה רק לשיעול וחבל סתם לקחת תרופה שאת לא צריכה.
בכל מקרה. בשביל כאב גרון מה שעוזר מאוד זה דבש, תנסי. ותה חם עם ג'ינג'ר
בכל מקרה. בשביל כאב גרון מה שעוזר מאוד זה דבש, תנסי. ותה חם עם ג'ינג'ר
כן תשתי
תרגישי טוב
תרגישי טוב
לכי לרופא תקחי אנטיביוטיקה אולי מתחיל חיידק
כן
באותו הנושא: