63 תשובות
פשוט עצוב
שאין להם רחמים
והם מזעזעים טןתי
מגעילים
מזעזע. שמחים שאנשים חפים משפע נרצחו ונפצעו
אני שונאת להגיד את זה אבל הם איבדו צלם אנוש לגמריי מי חוגג על רצח בני אדם?!
רוע לב
אנונימית
מזעזע אבל בתכלס אין מה לצפות מהם
העיקר גם אחרי זה בנט ימשיך להביא להם הקלות בכיף חופשי העיקר לא לעצבן את עבאס
שואל השאלה:
^^^ פרסמו בחמל עם סירטונים גם.
אנונימית
אין לי כבר כוח
שכהנא צדק
שהם חרא של אנשים ובלי לב או רחמים
מזעזע
מזעזע.
שיתפוצץ להם שם זיקוק על איזה קבל חשמלי ושימותי מהתחשמלות כללית.
כלבים אנחנו הצלנו אתכם חכו חכו יום אחד נפציץ אתכם
מזעזע, נבלות. חייבים לפעול בחזרה.
צריך להנחות מדיניות מאוד ברורה. אין מקום למחבלים במדינת ישראל וכך גם למשפחות שלהם, לנדות אותם, לדחוק אותם לפינה בצורה אינטנסיבית וכך זה יהיה תנאי בל יעבור. בהקשר לפיגוע שמורה במדינת ישראל ביצע: בתי ספר שהם חלק ממשרד החינוך במגזר הערבי יעברו פיקוח. אם ישמעו שם דברים הסתה המעודדות רציחת יהודים, אותם אנשים שהשמיעו דברים אלה ייכנסו למעצר.
די כבר עם הצביעות, צריך לדכא את הטרור. גם אם זה נראה כאילו החזקים תוקפים את החלשים
נורא אבל ידוע
אנונימית
שלמה אנשים מרחמים עליהם ועוד יהודים מפה מישראל??
רואים את זה לבד את הרוע שלהם שמחה לאיד שמחים שרצחו סתם אנשים רנדומלים חפים מפשע ברחוב ואל תדאגו עוד שבוע הכל יהיה כרגיל הממשלה תתנהג אליהם כמו מלכים
חרא עליהם
צריך להפציץ אותם שימותו כל הרוצחים האלה
ומה שהם עושים זה נקרא לעודד רצח! שזה פשע בעצמו! איך לא באים אליהם ומפוצצים אותם?
שזה פשוש מזעזע
בני *****, הם מחשבים את עצמם גיבורים בזה שהם רצחו אנשים חפים מכל דבר קטן שקרה, פשוט בני ***** !!!
אנונימית
החודשים האחרונים האחה עם הפיגועים הולכים למוטט ובצדק את מפלגות השמאל בבחירות הבאות!
אנונימית
שזה מזעזע. הם ימותו בשביל להרוג. לא אכפת להם. זה "הכבוד" שלהם, ככה הם חונכו. לשנוא דם יהודי.
שבורא עולם יחזיר לכל אחד ואחת מהם את מה שמגיע להם על פני האדמה הזו. ושלא ידרכו על רבע מהאדמה שלי, של העם שלי. עם ישראל חי. הכלבים לא יהרסו לנו שום דבר.
כל הכבוד
לא להם יסתומים
שכאנה צדק
אם מחר יפציצו אותם הם יתבכיינו לכל העולם
זה קצת מצחיק
שעושים פיגוע הם חוגגים,שעושים להם הם פונים לכל העולם
אנונימית
שילכו לה#@
זה מזעזע כי הם שמחים שאנשים נהרגים
לדמיין ולקוות שהזיקוק שוגר עמוק לתחת של המחבל ופוצצו אותו לחתיכות בשר זוהרות אשר נחתו על שאר ה***
בכנות..... שהישראלים תמימים
אנונימי
נוראי באמת
תפסיקו עם הגזענות
איסלאם זה דת השלום
love and peace ❤
אנונימי
לפי דעתי פשוט מזעזע
אפשר להבין אותם, בשבילם זה נקמה, כי לרוב אנשים שם יש קרובים שנהרגו כתוצאה של פעולות צה"ל.
אנונימי
זאת לא נקמה
זאת דרך החיים שלהם
אנונימי
אי אפשר להבין אותם. זה ממש לא מובן שבן אדם בוחר לחגוג רצח של אחרים על ידי זיקוקים ושמחה. ואלה סתם מושפעים שטופי מוח מהחמאס
מרגיש לי שהם חוגגים על המחבלים שמתו, למרות שאני יודעת שזה לא על זה אבל אין מה לעשות זה האופי שלהם
הם לא "סתם"
אנונימי
אולי עכשיו כשהפיגוע בתל אביב, אז באמת תתפוצץ להם הבועה והם יתחילו לפעול
אחרי שהם צבעו חמור בדגל ישראל ושרפו אותו מה יש לי לחשוב עליהם?
שאלי תשמאלנים פה לא אותנו
שיתפוצצו ביחד עם הזיקוקים שלהם.
מזעזע באמת
אמן כולם שם יקבלו סרטן בביצים
שהם חולניים
שצריך לעשות שואה לערבים
אנונימי
מחריד, זה לא מזיז להם אפילו
גועל נפש איכס
דעתי היא שצריך לרצוח אותם אם הם תומכים בטרור.
לא ציפיתי למשהו אחר מהם הם פשוט אנשים חסרי לב
אפילו עוד לא אמרו את כל השמות של הנרצחים ושל הפצועים, מה הם היו ערבים? אפילו ערבים תומכי טרור. כאילו הם פשוט סתם שמחים שהם פגעו בישראל ולא אכפת להם מי מת
פשוט מזעזע אויי
עצוב ומזעזע
כואב הלב, אבל זה המצב יש לנו ממשלה חסרת ביצים. צריך שינוי ומהר
אין לך בושה?
אנונימי
תקבל שמחבל ירצח לך את המשפחה יא בן זונה