2 תשובות
וואוו!!! שווה בטירוף.
זה יוצא 37 שח לשעה. זה הרבה מעל המינימום. ולא נשמע עבודה קשה או משהו. במקומך הייתי חוטפת את ההצעה
זה יוצא 37 שח לשעה. זה הרבה מעל המינימום. ולא נשמע עבודה קשה או משהו. במקומך הייתי חוטפת את ההצעה
אנונימית
במה אתה עובדת ?
באותו הנושא: