4 תשובות
מה הכוונה איך משחקים?
שואל השאלה:
מה אומרים המקשים 0-0
תלוי איך את מכוונת את זה
אני שיחקתי דרך הסוני ויש כמה מצבים שמשנים את המקשים לפי מה שנוח לך
אני שחקן סוני, לא זוכר את המקשים בעל פה. אבל אם את על classic, אז a - מסירה
b - בעיטה
y - שליחה
x - הרמה.
ספרינט - בטריגר הימני
להושיט רגל כדי לחטוף - b
גלישה לתאקל - x