6 תשובות
לצערי הרב כן
כן
אני עדיין שמאלנית
אני שמאלני אבל זה לא קשור למצב הביטחוני, אני שמאלני במובן החברתי והכלכלי בעיקר, בכל מקרה גם חברים ערבים שלי מאוד פחדו אתמול והתקשרו אליי לוודא שאני בסדר (הייתי בבר כמה דקות הליכה משם)
אנונימי
כן בטח
יאפ
לא מבינה את צורת החשיבה שלהם אבל כן
לא מבינה את צורת החשיבה שלהם אבל כן
באותו הנושא: