7 תשובות
שואל השאלה:
הרג*
אנונימית
מישהו מימ"מ אני חושבת
זה לא צריך להיות חוקי להרוג בנאדם גם אם הוא מחבל
שני לוחמי היחידה המבצעית של שירות הביטחון הכללי.
כח מיוחד של שב"כ
המשטרה לא יודעת לעשות שיט במדינה הזאת
אם הם היו יודעים לעשות משהו הם לא היו מאבדים את במחבל מלכתחילה
משטרה בדיחה, היו צריכים להקפיץ חצי מהכוחות המיוחדים של צה"ל בגללם
רק יודעים להיות חזקים על נשים וחרדים
^^^אה נכון עדיף שהוא יהרוג עוד אנשים
מה זה המזוכיזם הזה מה זה
פורסם שהמחסלים מיחידה מובחרת של השב"כ.
ידיעה שקיבלתי לפני שעה מחבר שלי
הבן שלו מפקד מג"ב, בפעילות בכפר קסאם נשמעו יריות והוא חתר למגע וחיסל מחבל וקיבל צל"ש.
אנונימי