18 תשובות
חד משמעית לא.
כן זה בסדר גמור
אנונימית
כן
eom
שואל השאלה:
רגע אז כן או לא כל אחד אמר משהו אחר
זה בסדר את במשקל תקין
כןכן
כן זה בסדר , אבל תבדקי bmi הכי מדויק
eom
המשקל שלך צריל להיות 10 בערך פחות מהגובה
מסקנה את צריכה לשקול 62 זה ידוע מה יש לכם
זה בסדר גמור, תבדקי bmi אם את רוצה להיות בטוחה

אגב גובה מהמם ;)
שואל השאלה:
^תודהה 3>
שואל השאלה:
אז בדקתי ב-bmi ורשום שאני במשקל תקיןן תודה לכל מי שענהה 3>>
בדקתי לך עכשיו בbmi.. את בתת משקל.. תעלי כמה קילוגרמים (אפילו 2) ואת תיהי במשקל תקין
את לא צריכה לעלות כלום, זה אינדיבידואלי בכל גוף, המשקל שלך בסדר גמור ולא כדאי לך להיכנס לזה כרגע, אפילו לא 2 קילו, כי תכלס, פתאום שתי קילו יעזרו מאוד? קיצר את מהממת כמו שאת ולא צריכה לעלות או לרדת❤
לא אמרתי שזה יעזור מאוד או לא.. אומרת בתור אחת שהיתה בתת משקל פשוט שזה פתאום לא ירד עוד בגלל סיבה כלשהי ואז זה יתחיל להיות לא בריא..
שואל השאלה:
אבל הופיע לי שהמשקל שלי תקין...
לי כתב שאת ממש בגבול