5 תשובות
לא, פעם היה יותר גרוע
איזה טילים? לא היו טילים כבר חצי שנה, לגבי הפיגועים אני חושבת שזאת רק תקופה שתעבור בסופו של דבר כי זה הכל פיגועי יחידים אז לא
לא
*אבל* יש המון תושבי עוטף שעוזבים ישר לצפון/ לעיר יחסית רגועה
יש מצב אם זה ממש יידרדר אולי לתקופה
לא נראה לי