8 תשובות
לסיים סדרות זה דבר כל כך עצוב
לכי לראות אחת אחרת
אעאעאע וביאלל
אעטעטע כן^
אעאעאע וביאלל
אעטעטע כן^
שואל השאלה:
^גללחחלחלחך אהובתיי
^גללחחלחלחך אהובתיי
אנונימית
אמא אהובתיי^
שואל השאלה:
לאב יוו
לאב יוו
אנונימית
תתחילי את הסדרה מהתחלה
וואי לסיים סדרה שאהבת זה כאב מסוג אחר.(במיוחד ביאל)
שואל השאלה:
^כןכןככוכוככוכוו
^כןכןככוכוככוכוו
אנונימית