7 תשובות
כי אין מה לעשות מתכתבים צהר
גם לי זה קורה כי אני מקלידה מהר לפעמים אני מתקנת ואם לא מבינים כלום אני מתקנת
אצלי זה לא ככה
שואל השאלה:
כי טיפה השקעה זה לא כמה לכתוב "בןקר" זה ממש "הורא"
כי טיפה השקעה זה לא כמה לכתוב "בןקר" זה ממש "הורא"
אנונימית
העיקר הכוונה אבל
נו כי מה זה משנה
תגידי לו שזה מפריע לך ושיתקן
מה הוא משגע תמוח לול
מה הוא משגע תמוח לול
באותו הנושא: