7 תשובות
כי אין מה לעשות מתכתבים צהר
גם לי זה קורה כי אני מקלידה מהר לפעמים אני מתקנת ואם לא מבינים כלום אני מתקנת
אצלי זה לא ככה
שואל השאלה:
כי טיפה השקעה זה לא כמה לכתוב "בןקר" זה ממש "הורא"
אנונימית
העיקר הכוונה אבל
נו כי מה זה משנה
תגידי לו שזה מפריע לך ושיתקן
מה הוא משגע תמוח לול