10 תשובות
הוא לא מוגדר כפר עוין אבל עם המצב עכשיו עדיף לא ללכת
שואל השאלה:
לא מסוכן להכנס לשם בימים אלו?
כי תכלס פיגועים יש במקומות ים הרבה אנשים לא בכפרים שלהם
אנונימית
^^האזרחים שם עוברים שטיפות מוח עכשיו בתקופה הזאת, אין לדעת מאיפה יצוץ המחבל הבא..
שואל השאלה:
נכון, אבל אם רק נוסעים שם לא אמור להיות סיכון!?
אנונימית
דרך הכפר??
אם חס וחלילה חס ושלום יזהו שאתם יהודים במיוחד עכשיו ברמאדן השם ישמור
^^מה שניראלך אחותי.. אבל אני אישית לא הייתי מסתכנת. סתם מפחיד.
לצערנו גם מאום אל פחם יצאו המחבלים מחדרה ככה שאין אפשרות לדעת
שואל השאלה:
אבל למה בעצם זה מסוכן? כי שם לא יהיה פיגוע
אנונימית
רק לכפרים של הדרוזים לא מסוכן.. בשל המוסלמים בכולם מסוכן, אני ממליצה שלא ללכת.