8 תשובות
בלונה פארק גם אחרי אוכל אני לא מקיאה במתקנים זה קורה לי רק כשהחיידק שלי ממש מציק
עושה הפסקות רגיעה בין מתקן למתקן ולא אוכלת לפני רק בסוף היום
לא הייתי בחיים בלונה פארק בגלל זה :)
בזהירות
לא עושה את זה פשוט
ממתי יש לך בעיות קיא מורחי
אני אחרי אוכל מחכה שעה או שעה וחצי לעלות למתקן
אנונימית
שואל השאלה:
את רצינית?
את רצינית?
באותו הנושא: