7 תשובות
למה את צריכה להתבאס..בטח שזה מושך, לא יודע מה עם אחרים, אבל אותי כן
כל אחד ומה שמושך אותו
די להיות בכיינים תתחילו לאהוב תעצמכם
זה נטו הדרישה היחידה של בני אדם
די להיות בכיינים תתחילו לאהוב תעצמכם
זה נטו הדרישה היחידה של בני אדם
אותי זה מושך רצח
ויש עוד המון כמוני
הכל בסדר
ויש עוד המון כמוני
הכל בסדר
לא צריך להיות אכפת לך אם זה מושך את הבנים פה, אם מישהו יאהב אותך זה בגלל מי שאת ולא איך שאת נראת. ובלי קשר אני בטוחה שאת מהממת
את מושלמת לא משנה איך את נראית
אותי זה לא מושך
יש המון בנים שזה מושך אותם והמון בנים שזה לא
אנונימית
באותו הנושא: