9 תשובות
חסרים פה הרבה שירים מtcd וtlop
יש יותר מידי לא יודע ממה להתחיל
שואל השאלה:
תעשה רשימב
תעשה רשימב
רגע
tlop - saint pablo, nmpila, ultralight beam, 30 hours וfml
כמעט כל שיר ושיר בטלופ טוב אז הייתי אומר אפילו הכל
אלו האהובים עלי אישית
tcd - two words, through the wire, never let me down וget em high
tcd - two words, through the wire, never let me down וget em high
שואל השאלה:
לול
לול
ודיימונדס פרופ סייר לאון אחד השירים של קנייה
באותו הנושא: