8 תשובות
כן
לדעתי מיותר, ממש מזיעים וזה סתם חם ומציק וזה ימס בסופו של דבר עם הזיעה והחום
זה בסדר מן הסתם אם את מעדיפה אבל לא הייתי שמה במקומך
זה בסדר מן הסתם אם את מעדיפה אבל לא הייתי שמה במקומך
שימי קצת
תעשי מה שאת רוצה אבל לדעתי חבל. לכי ותהני מהמתקנים חבל עם כל החום עכשיו. אנשים באים לעמוד בתור ולמות מחום הם לא בוחנים את הפרצוף שלך.
אם את מרגישה עם זה נוח
תשימי
תשימי
בטח, כל עוד זה גורם לך להרגיש טוב לכי על זה
ברור אין פה ניגוד
באותו הנושא: