2 תשובות
שירתי שם כמאבטח מתקנים לפני שנתיים.
חם שם רצחח (שלא נדבר שצריך להיות עם מדי ב' ואפוד ונשק שזה גורם יותר להזיע), אם המזגן מתקלקל במגורים זה קללה.
הייתי מתקלח שם פעמיים ביום.
בהצלחה
אנונימי
לא משרתת שם אבל בתור אילתית מתרגלים לחום אין מה לעשות
תתנחמי שלפחות אין לחות
אנונימית