7 תשובות
השוק יעלה לטווח ארוך.
גם המניות שלי ירדו בפברואר וסוף ינואר אז מה? אני משקיע ארוך טווח.
שואל השאלה:
טווח ארוך בשבילך זה חצי שנה או 5 שנים?
אנונימי
אני בדיוק לומד קריאת גרפים מינופים ודברים כאלה השוק לא הכי טוב כרגע אז עדיף לקנות ולהחזיק
כן
אנונימית
שואל השאלה:
תראו מה קורה בשוק היום למה זה קורה והאם אתם מפחדים על הכסף שלכם?
אנונימי
אכן