5 תשובות
בדרך כלל הייתי בסביבות ה3, זה תלוי עם מי את באה ומה את מתכננת לעשות
מהבוקר עד שהאתר נסגר
אנונימי
^כשאני הולך לסקי
אנונימי
בסביבות הארבע שעות
4 שעות כי בדרכ יש תורים ואין כזה הרבה דברים לעשות שם
באותו הנושא: