7 תשובות
מתי סקוט הרג את פיטר
אבל זה היה ספויילר עם נסביר למה
הוא הרג אותו בסוף? וואי אני לא זוכרת ראיתי את הסדרה לפני איזה שנתיים
כן אבל אני חושב שאם זה כביכול מוות מוצדק אז לא יקרה כלום וגם הוא כבר מת בעבר וחזר אז יכול להיות שזה בגלל זה
מתי סקוט הרג את פיטר?את מתכוונת בעונה הראשונה?אם כן אז סקוט היה בכלל בטא בעונה הראשונה וגם דרק ולקח לו את הכוחות של האלפא
סקוט לא הרג אף אחד בשום עונה אז לא הגיוני שהוא הרג את פיטר
אנונימית