9 תשובות
כן, זה די מוזר
ווהן ווהו ווהו הלוואי
לא רק אצלך, אצלי כן
הקנאה
אצלי לא הייתה הפרדה באף בית ספר
אצלי לא הייתה הפרדה באף בית ספר
כן רק אצלך
כן.
אצלנו יש בנים בנות ובבניין נפרד יש יוניסקס
^^ אני מבין למה קראו לזה יוניסקס...
באותו הנושא: