9 תשובות
עצוב אבל נכון
נכון, לא חשבתי על זה
זה עצוב אבל מה יש לנו לעשות בנידון חוץ מלתעד אותם שזה יזכר לנצח?
עצוב שהמדינה לא דואגת להם כראוי
אנונימית
זה ממש עצוב
זה גם עצוב שהדורות הבאים יחיו בעולם ללא ניצולי שואה, הם ישמעו על זה רק מסירטונים ביוטיוב ומהספרי היסטוריה
ואי לא חשבתי על זה
זה עצוב מאוד