11 תשובות
כן
כן
כן
כן אבל זה סתם לחיות בעצב בלי אף חבר
כן באיזשהו שלב מתרגלים לחיות לבד פשוט אפילו לא שמים לב עד שזה ניהיה תקופה ממש
אנונימי
אגיד לך שנה הבאה איך זה כשהחברה היחידה שלי תעזוב לפנימיה צבאית
תלוי בבן אדם
וואלה קשה זה לא בריא בכלל וכנראה תמותי מוקדם עם דכאון ומלא בעיות נפשיות..אנחנו יצורים חברתיים אז יהיה לך קשה. זה כמובן לאדם הממוצע יש כאלה שיותר צריכים יש כאלה שפחות בכל מקרה שום קשר חברתי או ממש מינימלי לא יהיה לך טוב אז תתחילי להכיר אנשים ותפסיקי לפחד כי זה הבריאות שלך
כן
ברור איך אני מצליחה?
אנונימית
באותו הנושא: