4 תשובות
בגדול כן
אבל צריך להתקבל..
אנונימית
שואל השאלה:
לא מתקבלים לכל מקום?
שירות לאומי זה קצת כמו עבודה הכוונה שלא חייבים לקבל אותך לכל מקום הם יכולים לחשוב שאת לא מתאימה ולהגיד לך לא או שיכול להיות שאת תתאימי לתפקיד אבל לא היה מקום פנוי

אבל יש כל כך הרבה אפשרויות ומקומות את בטוח תמציא משהו שאת רוצה
אנונימית
לא
יש מקומות עם הרבה ביקוש אבל בלי הרבה צורך בבנות שירות...
זה תלוי במה למדת ובכישוריים אישיים..
נגיד בנות שמתנדבות בשירות במשטרה ובמוסד וכאחה צריכות לא זוכרת בדיוק מה אבל איזה מגמה ספציפית או משהו כזה
אנונימית