8 תשובות
קר קצת אין שמש
כן חם ממש
לי לפחות חם ממש
אם קריר קצת בחוץ המים פי 2 יותר קרירים עדיף שלא
אני מחר באילת אני אשתזף כמו עגבנייה
קריר
קריר לא?
באותו הנושא: