12 תשובות
ימנית מתונה
ימין
ימין
אי אפשר לשפוט את הדעה הפוליטית שלך רק על פי מה שאמרת פה וכל מי שאומר "ימין" סתם אומר..
מה את חושבת שהפתרון לסכסוך? וכולי וכולי
מה את חושבת שהפתרון לסכסוך? וכולי וכולי
מה שאמרת לא קובע אם את ימנית או שמאלנית
את מאמינה שהמדינה צריכה להתערב במשק? הממשלה צריכה להתערב בתנאי התעסוקה של העובדים? צריך לשמור על כדור הארץ מפני ההתחממות הגלובלית? כל אחד צריך למחזר ולהפריד פסולת? צריך להפריד בין מדינת ישראל לבין היהדות? צריך לתת אזרחות או מעמד פליט לאנשים ממדינות אפריקה?
אם ענית על רוב אלה כן את שמאלנית אם ענית על רוב אלה לא את ימנית
את מאמינה שהמדינה צריכה להתערב במשק? הממשלה צריכה להתערב בתנאי התעסוקה של העובדים? צריך לשמור על כדור הארץ מפני ההתחממות הגלובלית? כל אחד צריך למחזר ולהפריד פסולת? צריך להפריד בין מדינת ישראל לבין היהדות? צריך לתת אזרחות או מעמד פליט לאנשים ממדינות אפריקה?
אם ענית על רוב אלה כן את שמאלנית אם ענית על רוב אלה לא את ימנית
אנונימי
אל תשכח את הסוגיות המדיניות
השאלות היו במובן העולמי אז הסכסוך הישראלי פלסטיני לא נכנס לימין והשמאל העולמי
אנונימי
את נשמעת ימינית, לשמאלנים אין בעיה לחיות לצידם מהסיבה שהם בני אדם ובגלל "שהם היו פה לפני" מה שכמובן לא נכון.. בקיצור את נשמעת ימינית וטוב שכך ;)
avital.s
מה הפאקינג קשר?? אל תחרטטי בשם השמאלנים
מה הפאקינג קשר?? אל תחרטטי בשם השמאלנים
"זאת חברת הקואליציה של בנט גבי לסקי, גבי בעברה היתה עורכת דין של מחבלים בינהם אהד תמימי .
היום שעוד לא הספקנו לקבור את אחינו שנרצחו
היא אמרה : על משפחת המחבל " יש ילדים שנשארים ללא פרנסה. צריך לדאוג שגם לאותם ילדים תהיה פרנסה. אני יודעת שלאנשים קשה לשמוע את זה אבל זו האמת. לא צריך לעשות ענישה קולקטיבית למשפחות. לא הריסת בתים ולא מעצרים מינהליים. אני עומדת בזה עם כל הקושי"
כן כן זה השמאל מרחם עלייהם ועליינו כלל לא.
היום שעוד לא הספקנו לקבור את אחינו שנרצחו
היא אמרה : על משפחת המחבל " יש ילדים שנשארים ללא פרנסה. צריך לדאוג שגם לאותם ילדים תהיה פרנסה. אני יודעת שלאנשים קשה לשמוע את זה אבל זו האמת. לא צריך לעשות ענישה קולקטיבית למשפחות. לא הריסת בתים ולא מעצרים מינהליים. אני עומדת בזה עם כל הקושי"
כן כן זה השמאל מרחם עלייהם ועליינו כלל לא.
ימנית
ודעה נכונה
אמן כולם היו ככה
ודעה נכונה
אמן כולם היו ככה
אנונימית
אמצע, לא ימנית ולא שמאלנית
באותו הנושא: