6 תשובות
אם את רוצה תעברי למה לא
אל תדאגי גם אם יהיה לך קשה את תתאקלמי בסוף
בעיקרון את לא תהיי היחידה שלא מכירה שם אנשים, יש מצב שאם תעברי את תהיי עם ילדים שלא מכירים אף אחד מהכיתה שלהם. אם את מרגישה שרע לך להיות בתיכון שאת תהיי בו ואת רוצה לעבור, אל תפחדי ולכי על זה
זה תלוי בך
אני יכולה להגיד לך שאני בי' והשנה הגעתי מפנימייה לתיכון אחר בגלל שהיה בעיה בפנימייה אז זה ממש תלוי בך
שואל השאלה:
כאילו זה לא מאןחר מידיי כי כולם יהיו כבר מגןבשים ?
אנונימית
בדרכ בכיתה י כל הכיתות מתערבבות שוב..