12 תשובות
כן
לא
לא אבל כל אחד והדעה שלו
לא.
כן, חייב
אני חושב שאפשר יום אחד בשבוע לכבד את הדתיים ולא להשתמש בתחבורה ציבורית
כן. בלי שאלות כי כל אחד צריך להגיע ממקום למקום לא משנה בין יום חול לרגיל
מצד אחד לגמרי כן אבל מצד שני איזה באסה זה לעבוד בשבת
לא כולם שומרים שבת ואני עובד בשבתות עד 7 בערב
לא בקטע של לשמור שבת גם אני לא פשוט בתור תלמיד היום חופש האחד הזה הוא מה שמשאיר אותי בחיים
אני בעד.
tomok, אתה אומר: "אני חושב שאפשר יום אחד בשבוע לכבד את הדתיים ולא להשתמש בתחבורה ציבורית"
אה וואלה? ואם אני אגיד לך: "לפי דעתי צריך יום אחד בשבוע לכבד את הטבעונים ולא לאכול בשר" היית חושב שזה נכון? אתה תסכים עם אמירה כזו? כי מה ההבדל בין להשבית מדינה שלמה ולא לתת לאף אחד לאכול בשר, לבין להשבית מדינה שלמה ולא לתת לאף אחד לנסוע בתחבורה ציבורית? נכון שיש אופציה לנסוע ברכב פרטי ולא בתחב"צ, אבל זה כמו שיש אופציה לאכול אוכל טבעוני ולא לאכול בשר. אז תגיד לי, אתה גם במקרה בעד חוק שאוסר על אכילת בשר פעם בשבוע? שבכל שבוע יהיה לא חוקי לאכול בשר? שנכפה על מדינה שלמה להיות טבעונית בגלל ש"אפשר לכבד את הטבעונים"? אז למה אתה אומר את זה על דתיים ותחב"צ בשבת?
איך בדיוק זה יפגע באנשים ששומרים שבת? איך עצם העובדה ש*אני* נוסע בשבת פוגעת *בהם*? עד כמה רחוק אתם תלכו עם הכפייה הדתית הזאת וכל התפישה של "כולם חייבים לנהל את כל החיים שלהם על פי הדת שלי וסט האמונות הפרטי *שלי*, אחרת זה פוגע ברגשות השבריריים שלי"? אויש, נו באמת. מצטער, אבל הדתיים יצטרכו להתמודד.
tomok, אתה אומר: "אני חושב שאפשר יום אחד בשבוע לכבד את הדתיים ולא להשתמש בתחבורה ציבורית"
אה וואלה? ואם אני אגיד לך: "לפי דעתי צריך יום אחד בשבוע לכבד את הטבעונים ולא לאכול בשר" היית חושב שזה נכון? אתה תסכים עם אמירה כזו? כי מה ההבדל בין להשבית מדינה שלמה ולא לתת לאף אחד לאכול בשר, לבין להשבית מדינה שלמה ולא לתת לאף אחד לנסוע בתחבורה ציבורית? נכון שיש אופציה לנסוע ברכב פרטי ולא בתחב"צ, אבל זה כמו שיש אופציה לאכול אוכל טבעוני ולא לאכול בשר. אז תגיד לי, אתה גם במקרה בעד חוק שאוסר על אכילת בשר פעם בשבוע? שבכל שבוע יהיה לא חוקי לאכול בשר? שנכפה על מדינה שלמה להיות טבעונית בגלל ש"אפשר לכבד את הטבעונים"? אז למה אתה אומר את זה על דתיים ותחב"צ בשבת?
איך בדיוק זה יפגע באנשים ששומרים שבת? איך עצם העובדה ש*אני* נוסע בשבת פוגעת *בהם*? עד כמה רחוק אתם תלכו עם הכפייה הדתית הזאת וכל התפישה של "כולם חייבים לנהל את כל החיים שלהם על פי הדת שלי וסט האמונות הפרטי *שלי*, אחרת זה פוגע ברגשות השבריריים שלי"? אויש, נו באמת. מצטער, אבל הדתיים יצטרכו להתמודד.
כן
זאת כפייה דתית שאין תחבורה ציבורית בשבת
זה פוגע לנו בזכות לתנועה וגם לא לכולם יש כסף למכונית או למונית וגם אם תהיה תחבורה ציבורית בשבת אנשים פחות ישתמשו ברכבים וככה יהיו פחות פקקים ופחות זיהום אוויר
תחבורה ציבורית יעילה שזמינה תמיד תפתור ככ הרבה בעיות וגם אנשים יוכלו לצאת למסיבות ולחזור באוטובוס או בתחבורה ציבורית אחרת במקום שינהגו שיכורים
זאת כפייה דתית שאין תחבורה ציבורית בשבת
זה פוגע לנו בזכות לתנועה וגם לא לכולם יש כסף למכונית או למונית וגם אם תהיה תחבורה ציבורית בשבת אנשים פחות ישתמשו ברכבים וככה יהיו פחות פקקים ופחות זיהום אוויר
תחבורה ציבורית יעילה שזמינה תמיד תפתור ככ הרבה בעיות וגם אנשים יוכלו לצאת למסיבות ולחזור באוטובוס או בתחבורה ציבורית אחרת במקום שינהגו שיכורים
באותו הנושא: