4 תשובות
עוד כמה שבועות בטח
חחח, אני אלרגי לאפרסק. אבל אולי עוד כמה שבועות.
מתי באמת
אני רק מחכה לכל הפירות הנורמלים שיבואו
עוד שבועיים אני מניחה