התחברות הרשמה

איזה יבשת הכי טוב לגור בה לדעתכם

13 באפריל 2022, 20:09
יבשותהעולם    
6 תשובות
אסיה
R
Robert Downey Jr.
אוקייאניה וצפון אמריקה.
גם ברוב אירופה.
C
Caligula
אסיה
א
איש רוסי מחולון
אירופה
~
~sorry cory
אירופה או צפון אמריקה
{
{Dagan}
אנטארקטיקה
ש
שניצל תירס בטעם תות
באותו הנושא:
עד איזה גיל לדעתכם לגיטימי לגבר לגור אצל ההורים?(בהנחה שהוא עשה צבא)
עד איזה גיל זה בסדר לגור עם ההורים לדעתכם?
לאיזה מדינה לדעתכם הכי שווה לטוס אלייה ביבשת אסיה?
איזה יבשת הכי אוברייטד ואיזה יבשת הכי אנדרייטד לדעתכם?
באיזה יבשת יש לדעתכם את האנשים הכי יפים?
באיזה יבשת לדעתכם אנחנו נמצאים?
עד איזה גיל לדעתכם הגיוני שנשארים לגור אצל ההורים?
מה לדעתכם גורם ליבשת אפריקה לא להתפתח כמו שאר העולם?
עד איזה גיל לדעתכם תמשיכו לגור עם ההורים?
איזה עיר בישראל לדעתכם הכי כיף לגור ???
איזה עיר בישראל הכי נחמד לגור בה לדעתכם?