8 תשובות
בהתחלה פשוט לא ישנים על הצד
תלוי
באלה שבתנו רגיל באזור למעלה שם עם כרית של טיסה
לא יודעת פשוט רגיל זה לא מפריע לי , אם העגיל לא "מסודר" אז אני מרימה לשנייה תראש וזהו זה מסתדר
מתרגלים עם הזמן
זה לא כל כך נורא
אני מורידה את העגילים הרגילים כי אני תמיד שמה גדולים אז לא נוח
אבל פירסינג וכאלה אני לא מורידה
יש לי בפטמה ובטבור שאותם אני לא מורידה , אבל את ההליקסים אני כן מורידה
מורידה לול
באותו הנושא: