9 תשובות
מגילות הוא כותב לך? זה נשמע קצת על גבול האובססיה
תשאלי מה קרה ואם את רואה שגם פה אין כלום הייתי חותכת ממנו
שואל השאלה:
לשלוח לו הודעה שוב שהוא יהיה מחובר? כי הוא בקושי מתחבר
הוא כותב מגילות אבל לא בקטע אובססיבי הוא בחור מאוד בוגר
אני חושבת שבגלל שהוא עבד במלצרות וגם קרבי הוא ככה
לא אובססיבי חלילה .. כאילו בחור שנראה שאני חשובה לו וחושד לאבד אותי בגלל הצבא
בקיצור מה לעשות?
לשלוח לו הודעה שוב שהוא יהיה מחובר? כי הוא בקושי מתחבר
הוא כותב מגילות אבל לא בקטע אובססיבי הוא בחור מאוד בוגר
אני חושבת שבגלל שהוא עבד במלצרות וגם קרבי הוא ככה
לא אובססיבי חלילה .. כאילו בחור שנראה שאני חשובה לו וחושד לאבד אותי בגלל הצבא
בקיצור מה לעשות?
אנונימית
אל תחשבי מתי הוא מחובר תשלחי מתי שנוח לך
שואל השאלה:
כן אבל אם הטלפון לא איתו בגלל הצבא? אני חושבת שעדיף מתי שהוא מחובר לשלוח כדי שאראה באמת אם הוא מסנן או לא
אבל מה אכתוב לו?
כן אבל אם הטלפון לא איתו בגלל הצבא? אני חושבת שעדיף מתי שהוא מחובר לשלוח כדי שאראה באמת אם הוא מסנן או לא
אבל מה אכתוב לו?
אנונימית
הייתי כותבת
הכל טוב? היינו ממש קרובים ועכשיו אתה מסנן אותי, קרה משהו? עשיתי משהו?
הכל טוב? היינו ממש קרובים ועכשיו אתה מסנן אותי, קרה משהו? עשיתי משהו?
שואל השאלה:
כן? זה לא יהיה נואש מבחינתי?^
כן? זה לא יהיה נואש מבחינתי?^
אנונימית
לא יודעת
את רוצה לדעת מה הולך בניכם נכון? כאילט מה זה משנה את כולה שואלת איפה את עומדת מבחינתו
*לדעתי* יש מצב שאחרים יחשבו שזה נןאש
את רוצה לדעת מה הולך בניכם נכון? כאילט מה זה משנה את כולה שואלת איפה את עומדת מבחינתו
*לדעתי* יש מצב שאחרים יחשבו שזה נןאש
זה בסדר, תשאלי
באותו הנושא: