12 תשובות
מפסיקים לשלוח הודעות ואם הוא לא שולח ומנסה להתחיל שיחה הוא פשוט לא שווה את המאמץ ואת הזמן
תזהרי זה פאקבוי
*אם* זה באמת חלק מהאופי שלו אז תנסי לעבוד איתו על, יכול להיות באמת שזה לא בכוונה. למשל אני מסנן אנשים שאכפת לי מהם, למרות אפילו שאני שונא לסנן וזה עושה לי רע אני עדיין עושה זאת, וזה רק מחמיר כשאני בתקופה לא טובה.
לאו דווקא פאקבוי
שואל השאלה:
^^^ניסיתי והוא באמת לא שלח אבל רגע שאני שולחת הוא מתנהג כאילו שכל רגע איתי שווה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
^^איך לעשות את זה
אנונימית
אם זה חלק מאופי שלו יכול להיות שהוא חסר ביטחון או ביישן ומפחד לשלוח הודעה. אני למשל ממש מתביישת לשלוח הודעות לאנשים מסיבה לא ברורה והם תמיד חושבים שאני מתרחקת מהם ולא רוצה את הקשר הזה. אבל אם כיף לך איתו תנסי לדבר איתו על זה. תשנו את זה ביחד ואם זה לא עובד וזה לא חלק מהאופי שלו הוא לא שווה את המאמץ
שואל השאלה:
לא חשבתי על זה, אני חייבת להגיד שזו נקודת מבט מאוד טובה
אנונימית
ביג דיל אז הוא לא שולח הודעות. באיזהשהו שלב בחיים אנשים שכחו שהוסעה זה לא אמור להיות הדרך שמתקשרים בה אם בכללי הוא לא מתקשר איתך גם כשאתם פנים מול פנים אז זה כבר בעיה אבל הודעות?
שואל השאלה:
הבעיה היא שאנחנו לא מתקשרים מחוץ לטלפון כרגע כי אנחנו גרים במרחק
אנונימית
יש לי משהו קצת תא קשור
איך עשית שרשום לך מתחת לשאלה אנונימית מגניבונת?
ולשאלתך, תפסיקי להתחיל שיחות מי שבאמת רוצה שיתחיל הוא
שואל השאלה:
בחרתי שהשאלה תהיה מאנונימי ואז לחצתי על איפה שכתוב אנונימית במקום השם ואז אפשר לשנות
אנונימית
איך לעשות מה