4 תשובות
כן גם אותי קצת ,למרות שההתנהגות שמתנהגים אליה היא דוחה
הכוונות שלה טובות אבל מה שיוצא קצת פחות..
מעצבנת אבל זכותה למה החיים שלה קשים
דמות מעצבנת
רק אבישג>