4 תשובות
פשוט תצלמי את זה ותתרגמי בטראנסלייט
שואל השאלה:
אבל אי אפשר כי רשום את זה בעברית (כאילו, כמו שאני רושמת נגיד בעברית איי לוב יו במקום לרשום את זה באנגלית)
אנונימית
חחח אני פשוט הקראתי את זה לגוגל טרנסלייט

הראשון זה משהו בסגנון "רציתי לדבר עם הכוס של חברה שלי"
והשני זה "אני רוצה להיות בתוכך"

לא יודעת עד כמה זה מדוייק אבל שאלתי חברה צרפתיה והיא אמרה שזה בערך.
אנונימית
וואי לא יודעת אני גם רציתי לדעת