79 תשובות
יפה לך
אני אגיד לו שיפסיק לגלוש בסטיפס ושיצא מהאשלייה הזאת
דניאל לא לא לא, פה אתה תהיה גבר
סביר להניח שאני אבכה
אגיד לה שתחכה עם זה עד גיל 18 כי יש אנשים שהתחרטו
הייתי אומר לו שנדבר על זה בגיל 18
אבל בגיל 18 הייתי מסביר לו למה זה לא נכון
אגיד לו שזה לא קיים
וגם אני לא אשלם על זה
לא יודעת, מניחה שהולכים לוודא עם רופאים ופסיכולוגים את התהליכים כי עדיף להתחיל מוקדם ופסיכיאטר או פסיכולוג מוסמכים בשביל לקבוע מה הכי כדאי לעשות עם הילד
כנראה הייתי רוצה לחכות קצת ולפנות אל הילד בלשון הפנייה הנכונה ולראות שהוא מסתגל טוב
אנונימית
אין בעיה האני
אני לא אקבל את זה. הוא רוצה שיהיה הומו ושיתאפר אבל שישאר בצורה המקורית שלו.
אנונימית
הייתי שולחת אותו לטיפול רגשי להבין מה הסיבות
מקווה שזה לא יקרה
לא נורמטיבי בעיני
וואה וואה, יש פה הרבה טרנסופובים, לא ציפיתי.
הייתי מקבלת אותו ורואה מה אפשר לעשות כדי להפחית את הדיספוריה שלו, עד גיל 16 לפחות הייתי מעדיפה שיסתפק בטיפול פסיכולוגי שיעזור להתמודד עם הדיספוריה (ולהתלבש כמו שירצה וכדומה וכדומה) ובגיל 16 שיתחיל טיפול הורמונלי
אבל אם אראה שממש סובל אז אנסה להשיג מוקדם יותר שיתחיל
הייתי אומרת שהכל בסדר אבל שבגיל כזה זה מוקדם מדי, ושהוא יהיה קצת יותר גדול נדבר שוב ונתחיל בתהליכים לפי רצונו.
לא אקבל את זה.
אגיד לו שקודם כל הוא לא ישנה את המין שלו כל עיד הוא בבית שלי. שיחשוב לפני שהוא עושה משהו. כי רוב הזמן זה חרטא של ילידים מושפעים. הוא עושה מה שהוא רוצה כשיעזוב את הבית אבל הןא לא ישפיע על שאר דיירי הבית. זה לא הדרך שלי. אני לא מאמינה בזה.
אם ו הוא יחליט לשנות את עצמו כשיעזוב את הבית, אני לא יודעת איך אגיב. אני כמובן תמיד אמשיך לאהוב אותו אבל זה ללא ספק יהרוס את הקשר.
אני גם כנראה אבכה ויהיה לי מאוד מאוד קשה שהילד שלי נופל למקומות כאלה
^וככה גדל עוד דור של הורים חרא חברים.
בהצלחה לילדים שלך, הם צריכים את זה.
^^גם זאת שהגיבה מעליי.
שיהיה בהצלחה לילדים שלך, תהיה להם אמא חשוכה ופרמיטיבית שלא מקבלת את השונה,קסום.
אקח אותו לשיחה רצינית ואבין מאיפה זה נובע ומה ומי ...
אקח אותו לבדוק פסיכולוגים ... שיגידו ממה זה בא ..
ואחרי זה יעשה מה שהוא רוצה (כנראה שאנתק איתו לאט לאט קשר כמובן שאני לא רוצה שזה יקרה אבל אני משער )
אנונימי
אחרי גיל 18 שיעשה מה שהוא רוצה כל עוד הוא גר אצלי אני לא מסכים
ואם הוא רוצה לגור אצלי גם אחרי גיל 18 הוא לא יעשה את זה
וחס וחלילה שזה יקרה
אנונימי
אקח אותו לשיחה עם הרב.
חחח לא אכפת לי עד גיל 18 אין ניתוחים אם הוא רוצה שיהיה בת בכיף שלו
אקבל אותו/אותה כמו שהוא/היא

אבל אם הוא יבקש ממני להתחיל לקרוא לו בלשון רבים אז עד כאן
אנונימי
וואי וואי, עם התגובות פה...
בהצלחה לילדים העתידיים שלכם הם בטוח צריכים את זה,
יהיה להם חרא של הורים
הייתי אומרת לו שזה בסדר, שאני מקבלת אותו ושאני אוהב אותו לא משנה מה. לדעתי, ילד שבגיל 13 מרגיש ככה ומוציא את זה החוצה, צריך להיות מוקף באהבה וקבלה. כנראה הייתי מתייעצת עם מומחים מה לעשות במצב כזה, מתי כדאי להתחיל שינוי וכו. אבל בכל מקרה הייתי מחכה עוד כמה שנים שתהיה לו דעה יותר מגובשת לגבי מה שהוא רוצה לעשות, ואיך הוא מרגיש . בכל זאת גיל 13 זה לא 18 ולא 16, דברים משתנים. דעות ורגשות משתנים. אבל הייתי תומכת בו לא משנה מה.
מקווה שלא יהיו לי ילדים אבל אענה בכל זאת
אגיד לו.ה שזה בסדר לגמרי אבל שעדיף לחכות לגיל יותר מאוחר (18 או משהו ) כדי שא הגוף יהיה מספיק מפותח לשינוי וב כדי שלא יתחרט/תתחרט או משהו כזה
זה הזייה איך הדור של היום השתנה!!באיזה עולם שה לגיטימי שגבר הופך לאישה? זה לא הגיוני ביולוגית!! זה מונע המשך של ילודה זה פדוט לא דבר לגיטימי. יש יוצאים מן הכלל ואנשים כנראה עם בעייה נפשית, אבל זה לא הגיוני שפתאום בשנים האחרונות יש כאלה בכמות ככ גדולה. הזיה!!!
^^כע אחי, שמעת פעם על המונח טרנס?
אנשים נולדים ככה וזה? לא? לא שמעת על זה?
חור בהשכלה כנראה.
ממש לא עושה לילדים שלי ניתוח לשינוי מין בגיל 13 הם כולה ילדים ויכול להיות שהם מבולבלים ולא בטוחים בעצמם עד הסוף. אחרי גיל 18 אני כבר לא יכול להחליט ולהגיד להם אם לעשות או לא ואז הם יכולים לעשות מה שרוצים, וגם אחרי גיל ההתבגרות האישיות לרוב כבר מתעצבת והם יהיו סגורים על עצמם ובטוחים כנראה מי הם רוצים להיות
מה קשור הדור של היום.^^^^
ומי אתה שתחליט מה לגיטימי ומה לא?
^ מסכימה עם אנונימי. גם אני לא אהיה מסןגלת נפשית להכיל את השינוי ואת הדרך. עם כל האהבה שלי לילד
לא אתו לו. כאילו מה זה לא אתן לו אני דבר ראשון אהיה בהלם, דבר שני אדבר איתו ואשאל למה ואסביר ואולי אתן לו בהמשך שיהיה גדול ויבין מה הוא באמת רוצה.
תקשיב שואל השאלה אתה לא מבין בזה כלום..
גם אם טרנס/ית בן/בת 13 הייתה רוצה לעשות ניתח לשינוי מין לא היו נותנים לה. לא קשור להורים שלה, הרופאים לא היו מוכנים לנתח.
חוץ מזה יש טרנסים שכל חייהם לא עושים שינוי מין כי מה שיש לנו בין הרגליים לא מגדיר אותנו.

לדוגמא טרנס בן 13 היה מקבל הורמונים או בלוקרים לא שינוי מין
זה לא הגיל. שיחכה לפחות לגיל 18 לפני שהוא עושה צעד משמעותי כ"כ.
טרנס זה מולד? אם כן.
גם סכיזופרניה זה מולד.
בשני המצבים צריך לעזור לבן אדם
ולא, לחתוך לו את האיבר מין זה לא הפיתרון.
אלה הילדים שלי, הנשמה שלי, אתן להם מה ברצונם, דבר כזה שמשפיע על עתידם לא הייתי נותנת בגיל מוקדם כל כך, אם נגיד יהיה לי ילד זכר ויבקש לעשות את זה בגיל 13 אני מניחה שאגיד לו שיחכה עד שיגדל ויקפיא זרע, שבמידה והוא יתחרט יוכל להיות לו ילד משלו .
אחכה שהוא יגדל ויגלה את עצמו.
גיל קטן מדי.
גיל העשרה אתה עדיין מחפש את עצמך..
לא חכם להסכים דבר כזה.
מילקי עם חלב
טרנס זה מולד? כן
סכיזופרניה זה מולד? כן
צריך חעזור לבנאדם בשני המצבים צודק

טרנס- צריך לקבל אותו ולכבד את לשון הפנייה שלו ולעזור לו בשינויים החיצוניים אם הם מעוניינים בכך

סכיזופרניה- צריך לתת את הטיפול הרפואי לכך
לא הייתי נותנת לה רק מהסיבה שהיא כנראה תתחרט על זה כי זה גיל שלא תמיד מבינים מה עושים
מהדבר עצמו לא באמת אכפת לי ואקבל אותה
(כנל לגבר)
כן תגובה שלא מסכימה עם הטירוף הפרוגריסיבי
זו בהחלט תגובה דוחה
אבל היא תגובה של כל אדם נורמלי.
לא יקרה
אני לא אתמוך בשום דבר כזה לא משנה בן כמה הילד
"טרנס- צריך לקבל אותו ולכבד את לשון הפנייה שלו ולעזור לו בשינויים החיצוניים אם הם מעוניינים בכך"
ואז 44% מהם מתאבדים חחח
לא.
הפיתרון הוא לא לתמוך בזה.
הפיתרון הוא לעזור לו כפי שעוזרים לסכיזופרן או לאנורקס.
אני בחיים לא הייתי מסכים לזוועה הזאת..
שהבן שלי ישנה את המין?? מה אני אתן לו לחיות באשליה?? אני אסביר לו מיליון פעם שמה שהוא עושה שזה טעות אחת גדולה ואני יהיה קשוח איתו והוא כבר ישנה את הדעה או שאני אכך אותו לטיפול במידי שיציל אותו מהצרה!!
הייתי אומרת לו שזה מוקדם מידי
אני אסביר לו שה' ברא אותנו גבר ואישה וזה שהוא יעשה שינוי חיצוני, זה שהוא שם איברים של אישה לא אומר שהוא באמת הופך לאישה וזה חרטא...
אנסה להפנות אותו למישהי פסיכולוגית שתדבר איתו ממה זה נובע הרצון הזה, בדרך כלל זה סתם מושפעות ולפעמים זה הפרעה נפשית חס וחלילה
אנונימית
שאני מבינה ואני תומכת אבל שיחכו עוד כמה שנים
אני משערת שכנראה יעבור להם בראש כמה שזה מעצבו שלהורים שלהם לא אכפת ושמתייחסים אליהם כאל ילדים קטנים
אבל זה לא נכון
זה עיניין של בחירה וזמן
ואי אפשר לקבוע את זה בגיל 13, כמו שאי אפשר לקבוע בגיל הזה בוודאות שאת לסבית
אני אתמוך כמה שאני יכולה אבל אני כן אנסה לדחות את השינוי הפיזי עוד קצת.
גיל 13 זה צעיר מידי, אני בגיל 13 חשבתי שאולי אני טראנס וטעיתי זה היה סתם דרך להתמודד עם השינוים שקורים אצלי עכשיו ולהיות טראנס היה פיתרון טוב. אם הייתי יוצאת מהארון או עושה שינוי פיזי כלשהו הייתי מאוד מתחרטת על זה עכשיו.
אבל אפ אני אראה שזה באמת באמת מה שנכון לו/לה אני ארשה ואתמוך
אנונימית
זורק אותה מהבית
אני רוצה לבכות מהצער שהילדים שלכם יחוו עם הורים כמוכם
הורים חשוכים שרק יזיקו לילדים שלהם אם יהיה להם ילד.ה טרנס.ית

מקווה בשבילם.ן שהם יהיו סיסג'נדרים סטרייטים
בשבילם*
בעברית משתמשים בזכר בצורת רבים.

חוץ מזה, אני לא מתכוון לכרות את איבר המין של הבן שלי
רק כי הוא מרגיש נקבה כחלק מבילבול מיני.
אדבר איתו ואנסה להבין מאיפה הוא שמע את זה. לא אשנה כלום לפחות עד גיל 18.

טרנס זה דבר הזוי שאין בו שום היגיון, אבל אין איך להתווכח עם מה שאנשים מרגישים.
מהחלון אזרוק אותו או אותה.
בעצם אם זאת היא שרוצה להיות הוא אז מבחינתה היא גבר אז אפשר להעיף מהחלון כי זה לא נחשב שאכה בחורה
עם דעות כמן שלך אנחנו נצטרך לקבל גם פדופילים כי הם סך הכל *נולדו* עם משיכה לילדים. אנחנו חייבים לקבל אותם.
אנסים? הם נולדו עם משיכה חזקה עד למצב שהם לא יכולים לשלוט בה, אנחנו צריכים לקבל אותם.
במקום פאקינג להגיד להם לא! זה לא סבבה בכלל וצריך להשתלט על החרא הזה
אנונימי
חדש לך אנונימי שהדור של היום לא בסדר בראש?
אתמוך בהם בכל מצב
לא חדש לצערי, משעשע לראות איך חצי עולם נשרט במח עם דעות כאלה כשזה בכלל סטייה לא טבעית ומגוחכת בלי שום הגיון
אנונימי
אחי יש לך ילדודס שצובעים תשיער לירוק ועושים פיקניק בקניון היום זה לבד צריך להדליק נורה להורים
אני אסכים , אבל גם אסביר לו מה ההשלכות של זה - כי יש ולא חסר . ואזהיר אותו שאם הוא יתחרט , הוא לא יצא מזה .
אנונימית
תומכת, אבל מחכה קצת, אולי נעזרת בפסיכולוגים או רופאים מתמכים שיגרמו לו/לה להבין אל הוא/היא באמת רוצה את זה וזה לא סתם משהו שיתחרט/תיתחרט עליו בעתיד
פיפי ולישון
אלכס תכתבי לי בקיר^ למה אי אפשר להתחרט? אם הוא רוצה להיות בת שיהיה בת כמה שיותר מהר חייבים לקבל אותו אם הוא ירצה לחזור להיות בן נהפוך אותו שוב לבן ואם שוב הוא ירצה בת אז יאללה בת, ואז ירצה להיות קרנף ומי אנחנו שלא נקבל אותו ונשתיל לו קרן באף? חייבים לקבל את הילד!! זה מולד!!
אנונימי
אני אתן לו להתלבש איך שירצה ואפנה אליו איך שהוא רוצה. אני אשלח אותו לטיפול פסיכולוגי ואוודא שהוא רציני ובאמת בטוח בזה.
כשהוא יגיע לגיל 16/18 (תלוי בבגרות שלו בגילאים האלו) אני אתן לו להתחיל לעבור טיפולים הורמונליים (אלא אם כן הוא ממש יזדקק להם לפני)

וחוץ מזה אי אפשר להשוות ילד טראנס לפדופיל כי ילד טראנס לא פוגע באף אחד.
טיפול פסיכולוגי

בדיוק כמו במקרה שהם יחליטו להיות טיגריס
אני אוהב את כל האלה שקוראים לאנשים שלא אוהבים משהו/מסכימים איתם פובים
למשל טרנספובים שמנופובים

זה שמישהו לא מסכים איתכם זה זכותו, לא אומר שהוא מפחד מזה, תנסו להבין ולא להיות מקובעים בדעה שלכם כמו חמורים שהולכים רק ישר ולא ישר להגיד שהוא מפחד מזה ולא להקשיב לו
אני אגיד לו שבטח שאין לי בעיה ושיעשה מה שירגיש לנכון, אבל אני אסכים לאשר לו את זה רק בגיל 16 או 17 כדי שידע שהוא בטוח בזה וזה באמת מה שהוא רוצה.
ככה יהיה לו זמן לחשוב על זה ולחשוב איך זה ישפיע עליו ועל הדרך חיים שלו.
פסיכולוג. זה הליך עמוק שגורש הרבה מחשבה לפני שעושים אותו.
thv
סבבה , תחסוך כסף ותהפוך לאישה כי על הניתוחים לשינוי מין אני לא משלמת
בשום גיל לא הייתי תומך בשטות הזאת
שזה בסדר לחלוטין ושאני הכי תומכת בו/ה אבל שאני חושבת שבינתיים עדיף לקנות בגדים "נשיים" ולגדל שיער ולשים איפור או להפך, לקנות בגדים "גבריים" ולהסתפר וכזה ובגיל 18 לעשות את השינוי ממש
זה טימטום! יאללה מינוסים
אנונימי
זה טימטום.
תתחיל לעבוד חביבי מה אני עומר אדם
אנונימי
"את/ה בטוח/ה? אולי תחכה/י עוד קצת זמן לדעת אם את/ה באמת רוצה את זה? את/ה עדיין צעיר/ה מדי בשביל לדעת...."
הייתי מנסה להבין ממה זה נובע, ומסבירה לו שהמגדר נקבע לפי מה שיש בין הרגליים ואומרת לו שגברים יכולים להיות גם עדינים, יכולים גם ללבוש שמלות ולהתאפר.
הסביר לו גם שאין כזה דבר אופי או לבוש של אישה כי לכל אחת יש אופי שונה וסטייל שונה. שיתנהג איך שהוא וימשיך להיות "נשי" אבל שיקבל את זה שהוא גבר.
אני לא אקח אותו ישר לשינוי מין בגיל 13, מי כמונו יודעים כמה ילדים הם לא נחמדים בגיל הזה.
מאמינה שבגיל מאוחר יותר, החלטה שלו סך הכל (:
אנונימית
לא כולם אמורים להסכים איתכם אנשים תפסיקו
לכל אחד יש זכות להביע את הדעות שלו
אומר לו שאני מאמינה לו/ לה , הדבר אליהם בלשון הפניה שלהם והתמוך בהם נגד כל מי שיפגע בהם או לא יקבל אבל אומר להם לחכות לגיל 18 בשביל שהגוף שלהם גם יספיק להתפתח ולהתגבש ושיראו אם הם עדיין רוצים לעשות את השינוי או שלמים עם עצמם ופשוט ירצו לשנות דברים כמו להאריך שיער או לעשות קצוץ כי יש מלא טרנסים שלא עושים שינוי מין מבחירה ומשנים דברים קטנים
שלום לכולם, כאן אלכס ממרכז הדיווח של האגודה למען הלהט"ב, הנאבק במידע שגוי ושיח פוגעני כלפיי הקהילה הגאה.
קודם כל, נכון יותר לקרוא לתהליך התאמה מגדרית, ולא ניתוח לשינוי מין, היות שלא הכל מתחיל ונגמר בניתוחים, ויש טרנסים שבכלל לא מעוניינים בניתוח והם עדיין לא פחות טרנסים.
בנוסף, אף-אחד לא עובר ניתוח או כל טיפול פולשני בגיל 13. בגיל הזה, אם המצוקה היא רבה ורק לאחר פגישה עם גורם מתחום רפואת הנפש, נהוג לתת בלוקרים טיפול שניתן כדי למנוע התפתחות מינית, ואם חלילה האדם מתחרט, כל התהליכים שעוכבו הם הפיכים. למעשה, בלוקרים התחילו כטיפול בנערות סיסג'נדריות (כאלה שאינן טרנסיות) שההתפתחות המינית שלהן התחילה בגיל מוקדם מאוד.
נקודה נוספת: הקהילה הטרנסג'נדרית היא קהילה מוחלשת, שסובלת מיחס מזלזל ופוגעני מהסביבה, ושאחוזיי האובדנות בקרבה הם גבוהים מאוד. תמיכה הורית מפחיתה את שיעוריי האובדנות בקרב בני ובנות הקהילה. כמו שאתם בוודאי רוצים שההורים שלכם יאהבו אתכם ויתמכו בכם ללא תנאים, כך אני מקווה שגם אתם תאהבו את ילדכם ותתמכו בהם.
אם מישהי/ו נפגע.ה מאירוע להט"בופובי או מהתגובות כאן, אין צורך להישאר עם זה לבד. באגודה ישנם מרכזים לטיפול, ייעוץ והקשבה https://www.lgbt.org.il/support-lgbt
^^ זה לא מדויק
רומי אברג'יל, טרנסית כוכבת רשת בישראל התחילה הורמונים (לא רק בלוקרים) בגיל 13.
זה אמנם לא שינוי מין מלא,
אבל זה כן יותר מבלוקרים.
"מה שיוצא אני מרוצה"
אנונימי