15 תשובות
אבל אני לגמרי מסכימה איתך
ממש לא מסכימה, שכל אחד ילבש מה שהוא רוצה ולא יתלבש אחרת בשביל אנשים אחרים
זה עצוב בתכלס
לא חושבת שזה נקרא בזבוז.
ככה הן אוהבות להתלבש והן לא יתלבשו בדרך שונה כי זה יפה יותר בעיניך
לא אני לא מסכימה איתך
מה הקשר מבזבזות????? הן ילבשו מה שבא להן וזה לא ביזבוז. הן יפות גם עם איפור ותלבושות של חתולות וגם בלי זה. בחירה שלהן איך להראןת.
וחוץ מיזה שהסטייל שלהן יפה רצח
כן אבל שיעשו מה שבא להן
אאוץ'
אני הייתי אתמול בסנטר לבוש כמו חתול וזה הלוק הכי טוב שהיה לי השבוע מה הבעיה האוזני חתול וצ'וקר
שואל השאלה:
לא אומר שהן צריכות להתלבש רק בשבילי, וחייב להגיד שלי זה ממש מעלה כשהן מתלבשות ככה, אבל נגיד מישהי כזאת תהיה חברה שלי, אבא שלי לא יכול לראות אותה ככה כי הוא או יתאבד או יהרוג אותי
אנונימי
מי אמר שהן צריכות להיות חברות שלך???? אין לך זכות להעביר ביקורת על מישהו רק כי אם הוא היה חבר שלך אבא שלך לא היה אוהב אותו
שואל השאלה:
אני לא מעביר ביקורת, ומה זה מי אמר שהן צריכות להיות חברות שלי? רק בגלל ששאלתי את השאלה הזאת אסור לי שתהיה לי חברה שהיא הטעם שלי?
אנונימי
אז תחפש חברה ממקום אחר?? חבל באמת שלא כל הבנות בעולם בטעם שלך
תשמע, יש אנשים שהיו מעדיפים אותן ככה...
ואולי הן אוהבות את עצמן יותר ככה
חד משמעית!