9 תשובות
ערסים ישראלים ממוצעים.
את נמצאת בקבוצה של gore ואת מתלוננת על איך שהאנשים מגיבים שם?
שואל השאלה:
זה החצא האחורית
אנונימית
אני יודע אני גם נמצא שם
את לא תמצאי תגובות חכמות בטלגרם זה כמו ynet
ישראלים בוכים ומתמסכנים רק כשזה נוגע אליהם.
I:
אנשים פשוט מגעילים
^^ אני ממש לא מצדיקה אבל הם לא התייחסו אלינו כשהיינו במלחמה אז למה שנעזור להם? או שאנשים משלנו יסכנו את חייהם זאת ממש צביעות!
אנונימית
וואי נוראי