9 תשובות
ערסים ישראלים ממוצעים.
את נמצאת בקבוצה של gore ואת מתלוננת על איך שהאנשים מגיבים שם?
שואל השאלה:
זה החצא האחורית
זה החצא האחורית
אנונימית
אני יודע אני גם נמצא שם
את לא תמצאי תגובות חכמות בטלגרם זה כמו ynet
את לא תמצאי תגובות חכמות בטלגרם זה כמו ynet
ישראלים בוכים ומתמסכנים רק כשזה נוגע אליהם.
אנשים פשוט מגעילים
^^ אני ממש לא מצדיקה אבל הם לא התייחסו אלינו כשהיינו במלחמה אז למה שנעזור להם? או שאנשים משלנו יסכנו את חייהם זאת ממש צביעות!
אנונימית
מפגרים חח
וואי נוראי
באותו הנושא: