6 תשובות
שום דברר
בוכים
כלום זה לא בעיה אין לך סיבה להרגיש מבוכה
כלום
כלום, זה לגיטימי שתהיי באינסטגרם
כלום
כבר ראית מה יש לעשות עם זה
כבר ראית מה יש לעשות עם זה
באותו הנושא: