7 תשובות
כן זה לא כזה נורא
חחח אני מתה אף פעם לא ניסיתי
מתחילים לעשות בחורף ואז עד הקיץ השיער יותר חלש, דליל וקצת יותר בהיר ואז יש פחות בעיה
זה תלוי בצמיחה, אם היא מהירה או איטית
עושים כל שבועיים/חודש
כן כי זה ממש בקטנה אם יש הרבה אז כבר עושים שוב
כן, זה בקטנה וחוץ ממך אף אחד לא באמת מסתכל ובוחן את הרגליים שלך אפ יש בהן שיערות או לא.
כשכבר יש יחסית הרבה שיערות מורידים.
כשכבר יש יחסית הרבה שיערות מורידים.
באותו הנושא: