10 תשובות
שואל השאלה:
חח
חח
אנונימי
מי טו
וואו יש פה הרבה מזוכיסטים
וואו יש פה הרבה מזוכיסטים
לא קשה בכלל. העיקר לא לפספס חומר. וגם אם אתה מפספס, יש מלא חומר באינטרנט אז קל להשלים.
אני עכשיו בי"ב, וזה לא ממש קשה.
זה כן דורש השקעה.
אני מתחילת השנה לא השקעתי כמעט בכלל, וזה מאוד משתקף בציונים שלי.
זה כן דורש השקעה.
אני מתחילת השנה לא השקעתי כמעט בכלל, וזה מאוד משתקף בציונים שלי.
אהבת חיי פיזיקה
קשה מאוד אבל שווה את זה, תוודא שיש שם חברים אבל.
זו אכן מגמה מאתגרת אבל לדעתי שווה מאוד את המאמץ, כי מעבר לזה שהמגמה פותחת הרבה דלתות ויש להם שם טוב בתעודת הבגרות, היא גם מגמה מעניינת ומרתקת כל עוד מגלים בה מספיק עניין. לדעתי כדאי בעיקר להרחיב פיזיקה אם אתה מתעניין במתמטיקה ויש לך ראש בכללי - תוכל להעביר כך את השנים בתיכון בצורה די טובה. בהצלחה
שואל השאלה:
כמה שעות בשבוע אתם לומדים פיזיקה ?
כמה שעות בשבוע אתם לומדים פיזיקה ?
אנונימי
ב- י' היו לי 3 שעות פיזיקה במערכת, ב- י"א 6 שעות והשנה (י"ב) יש לי משהו כמו 10 שעות.
יב כבר לא לומדים בגדול. עד למחצית היה 8
באותו הנושא: