4 תשובות
מצב נוראי ועצוב.
מה שכן, להגיד שלא עושים כלום עם המצב זה פשוט לא נכון, עובדתית עושים. המשטרה בכוננות, חיילים נכנסים לתפוס מחבלים, היו הרבה פיגועים שמנעו, עושים הרבה עם המצב, אל תהיי שלילית.
מפחיד ממש ועצוב
זוועה מארץ הזוועות