7 תשובות
כאשר
אין לי ככ בעיה אני אישית גם מדברת בשפה גבוהה שצריך
כיף לדבר עם אנשים כאלה, אתה גם מאמץ חלק מהמילים והמשפטים שלהם.
זה מדהים
אנונימית
סבבה
אם זה לא בקטע של התנשאות אז סבבה אני אזרום אני אוהבת
אני אוהבת להתנסח בכתיבה בשפה גבוהה גם בדיבור,
אני מאוד אוהבת שפה גבוהה ולא ממקום מתנשא.
כמובן לא שפה תנ"כית עכשיו אבל כן