2 תשובות
דבר ראשון לאהוב את עצמך כמו שאת
השאר יבוא מאליו

ואם את רוצה לרדת תעשי את זה לאט לאט ובהדרגה כדי שלא תשברי אחרי שבוע
שואל השאלה:
^לא זה לא מבנה הגוף שלי אני פשוט השמנתי ופעם הייתי ממש רזה, תודה בכל מקרה❤
אנונימית