2 תשובות
דבר ראשון לאהוב את עצמך כמו שאת
השאר יבוא מאליו
ואם את רוצה לרדת תעשי את זה לאט לאט ובהדרגה כדי שלא תשברי אחרי שבוע
השאר יבוא מאליו
ואם את רוצה לרדת תעשי את זה לאט לאט ובהדרגה כדי שלא תשברי אחרי שבוע
שואל השאלה:
^לא זה לא מבנה הגוף שלי אני פשוט השמנתי ופעם הייתי ממש רזה, תודה בכל מקרה❤
^לא זה לא מבנה הגוף שלי אני פשוט השמנתי ופעם הייתי ממש רזה, תודה בכל מקרה❤
אנונימית